152938
Książka
W koszyku
Publikacja podejmuje zarysowaną problematykę koncentrując się najpierw na najmłodszych dzieciach, następnie nastolatkach oraz tzw. młodych dorosłych. Kluczowe dla konstrukcji książki jest przekonanie o tym, że dzieci w różnym wieku i na różnych etapach rozwoju myślą i doświadczają świata w odmienny sposób. Początkowy etap życia to czas rozwoju umiejętności czytania i pisania, ale także kreatywnej zabawy. Średni okres dzieciństwa cechuje kształtowanie zainteresowań i integracja ze społeczno-kulturowym otoczeniem. Dojrzewanie natomiast kładzie duży nacisk na relacje międzyludzkie (rodzinne oraz rówieśnicze) a także na postrzeganie własnego „ja” i aktywność społeczną. Badaczka wskazuje metody rozwijania wymienionych obszarów przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Autorka sięga po osobiste doświadczenia, by nieco ożywić opisywane przez nią procesy i pomóc w zrozumieniu płynących z nich wniosków. Mimo tego poradnik może być trudny w odbiorze ze względu na język i naukowy charakter, ale warto polecić go rodzicom, nauczycielom czy wychowawcom, a także twórcom aplikacji, treści i stron internetowych dedykowanych dzieciom i młodzieży. Oprawa miękka, klejona.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
(dostępność ok. 05.05.2025)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
(dostępność ok. 22.04.2025)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Technology's child : digital media's role in the ages and stages of growing up, 2023
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "Technology's child : digital media's role in the ages and stages of growing up" 2023.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej