156428
Book
In basket
Publikacja podejmuje zarysowaną problematykę koncentrując się najpierw na najmłodszych dzieciach, następnie nastolatkach oraz tzw. młodych dorosłych. Kluczowe dla konstrukcji książki jest przekonanie o tym, że dzieci w różnym wieku i na różnych etapach rozwoju myślą i doświadczają świata w odmienny sposób. Początkowy etap życia to czas rozwoju umiejętności czytania i pisania, ale także kreatywnej zabawy. Średni okres dzieciństwa cechuje kształtowanie zainteresowań i integracja ze społeczno-kulturowym otoczeniem. Dojrzewanie natomiast kładzie duży nacisk na relacje międzyludzkie (rodzinne oraz rówieśnicze) a także na postrzeganie własnego „ja” i aktywność społeczną. Badaczka wskazuje metody rozwijania wymienionych obszarów przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Autorka sięga po osobiste doświadczenia, by nieco ożywić opisywane przez nią procesy i pomóc w zrozumieniu płynących z nich wniosków. Mimo tego poradnik może być trudny w odbiorze ze względu na język i naukowy charakter, ale warto polecić go rodzicom, nauczycielom czy wychowawcom, a także twórcom aplikacji, treści i stron internetowych dedykowanych dzieciom i młodzieży. Oprawa miękka, klejona.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu zmiany lokalizacji.
Notes:
Tytuł oryginału: Technology's child : digital media's role in the ages and stages of growing up, 2023
General note
Tytuł oryginału: "Technology's child : digital media's role in the ages and stages of growing up" 2023.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again