151847
Książka
W koszyku
(Kompetentny Nauczyciel)
(Pedagogika / Gdańskie Wydaw. Psychologiczne)
(Kompetentny Nauczyciel)
Pozycja adresowana do nauczycieli, studentów pedagogiki. Jej przedmiotem są teorie uczenia się. Zawiera scenariusze przykładowych lekcji, przeprowadzonych zgodnie z zaleceniami poszczególnych szkół teoretycznych. Autorzy - profesorowie pedagogiki - tak opracowali niniejszą pozycję, aby można było z niej korzystać na wiele różnych sposobów, w zależnosci od celu stawianego sobie przez osobę prowadzącą zajecia oraz jej stylu pracy. "Można ją wykorzystać po prostu jako podręcznik omawiający konkretne zagadnienia, jako dodatkową lekturę bądź jako źródło przykładów i dialogów stymulujacych uczących się do dyskusji. Phillips i Soltis omawiają m. in.: teorie uczenia się; rozwiązywanie problemów; społeczne aspekty uczenia się; psychologię poznania. Cenna , przystępnie napisana pozycja dla wszystkich zainteresowanych.Pozycja adresowana do nauczycieli, studentów pedagogiki. Jej przedmiotem są teorie uczenia się. Zawiera scenariusze przykładowych lekcji, przeprowadzonych zgodnie z zaleceniami poszczególnych szkół teoretycznych. Autorzy - profesorowie pedagogiki - tak opracowali niniejszą pozycję, aby można było z niej korzystać na wiele różnych sposobów, w zależnosci od celu stawianego sobie przez osobę prowadzącą zajecia oraz jej stylu pracy. "Można ją wykorzystać po prostu jako podręcznik omawiający konkretne zagadnienia, jako dodatkową lekturę bądź jako źródło przykładów i dialogów stymulujacych uczących się do dyskusji. Phillips i Soltis omawiają m. in.: teorie uczenia się; rozwiązywanie problemów; społeczne aspekty uczenia się; psychologię poznania. Cenna , przystępnie napisana pozycja dla wszystkich zainteresowanych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.01 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeksy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 159-160.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej