153070
Książka
W koszyku
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. red. data cop.: 2004.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. 281-283. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów zarządzających sprzedażą, studentów uczelni ekonomicznych, wydziałów zarządzania, szkół przedsiębiorczości, marketingu i biznesu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej