151847
Książka
W koszyku
Ciekawa propozycja - zgodnie z tytułem - dla początkujących. Zachęcanie młodych czytelników do myślenia o własnym biznesie jest dobrą nauką przedsiębiorczości, podstaw ekonomii i mechanizmów działania gospodarki. Początkowo część definicyjna to sine qua non zrozumienia ciągu dalszego, w którym łatwo - również z perspektywy człowieka dorosłego - napotkać na komplikacje. Chodzi o fragmenty, w których autorzy odtajniają prowadzenie działalności gospodarczej, podsuwają wskazówki dotyczące kontroli własnego budżetu, podjęcia pertraktacji z klientami, struktury firm, praw pracowników i związków zawodowych. Dlaczego niektóre firmy upadają? Odpowiedź na wszystko się znajdzie. Kompletność ujęcia tematyki może zaskakiwać - w końcu to publikacja z przeznaczeniem dla początkujących, a jednocześnie zawiera taką dawkę wiedzy. Trudno nie wspomnieć o fragmentach poświęconych liderowaniu, porażkom produkcyjnym i wejściu na giełdę. No faktycznie jest wszystko, a więc to naprawdę dobry początek dla początkujących. Jeśli nawet młody czytelnik nie zamarzy od razu o umowie B2B, to dzięki prezentowanej pozycji lepiej zrozumie biznesowy aspekt rzeczywistości. Zawiera słowniczek, indeks, przydatne linki. Oprawa twarda, szyta. Polecam.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Business for beginners, 2018
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej